Författare Ämne: Förbättringsförslag  (läst 418 gånger)

admin

• Administratör
  • Nykomling
  • Antal inlägg: 22
    • Visa profil
Förbättringsförslag
« skrivet: 4 mars 2018 kl. 21:26:48 »
Här får du gärna lämna förbättringslag och synpunkter på forumet! Tack!
« Senast ändrad: 10 mars 2018 kl. 08:29:40 av admin »

vooneivo

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 17
    • Visa profil
SV: Förbättringsförslag
« Svar #1 skrivet: 14 mars 2018 kl. 13:27:20 »
Byt till https, i alla fall vid inloggning. Att skicka lösenord i klartext framstår som oseriöst.

admin

• Administratör
  • Nykomling
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 14 mars 2018 kl. 17:19:13 »
Toppen, tack! Det skall vara korrigerat nu.

admin

• Administratör
  • Nykomling
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 5 maj 2018 kl. 11:17:00 »
Någon som har tips på hur man kan nå ut till fler läsare? Och då helst vanligt folk som inte är så insatta i FIRE? Hade vart kul att få medlemmar som är lite mer gröna på området.

admin

• Administratör
  • Nykomling
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 21 maj 2018 kl. 21:30:10 »
Har för närvarande lite problem med robotar som registrerar sig och spammar. Osäker på hur man minimerar det, men hoppas ni har överseende! Tips på hur man motverkar det mottages tacksamt!

admin

• Administratör
  • Nykomling
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 22 maj 2018 kl. 20:40:17 »
Har för närvarande lite problem med robotar som registrerar sig och spammar. Osäker på hur man minimerar det, men hoppas ni har överseende! Tips på hur man motverkar det mottages tacksamt!

Hittade inställningar för forumet där säkerheten kunde snäppas upp. Vill dock inte krångla till det för mycket vid registrering för nya medlemmar så lade endast upp en enkel fråga.

Mumrik

• Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 88
  • Mot FI 2025. Sparkvot mot >70% 2018.
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: 13 juli 2018 kl. 16:27:46 »
Någon som har tips på hur man kan nå ut till fler läsare? Och då helst vanligt folk som inte är så insatta i FIRE? Hade vart kul att få medlemmar som är lite mer gröna på området.

Jag skulle önska att fler bloggare dels kunde nämna forumet nu när det blivit lite större och dels att man kunde nå ut till fler bloggare. Jag tror FIRE-sfären i Sverige är bloggtung. Jag har sett att admin gör detta på ett föredömligt sätt, men om bloggarna bloggade om forumet kunde det kanske gå ännu bättre? När bollen väl börjar rulla finns alla möjligheter för forumet att växa exponentiellt...  :) :)

admin

• Administratör
  • Nykomling
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: 15 augusti 2018 kl. 13:34:33 »
Jag skulle önska att fler bloggare dels kunde nämna forumet nu när det blivit lite större och dels att man kunde nå ut till fler bloggare. Jag tror FIRE-sfären i Sverige är bloggtung. Jag har sett att admin gör detta på ett föredömligt sätt, men om bloggarna bloggade om forumet kunde det kanske gå ännu bättre? När bollen väl börjar rulla finns alla möjligheter för forumet att växa exponentiellt...  :) :)

Det hade såklart vart toppen om någon hade velat göra det!
Försöker sprida ordet om forumet, men det är svårt att nå ut främst till ny publik.

Målet är inte heller att konkurrera med bloggarna utan utgöra ett komplement, förhoppningen är att bloggarna kan dela med sig av sina inlägg här och på så sätt göra inläggen sökbara och nåbara till ny publik.
« Senast ändrad: 17 augusti 2018 kl. 06:52:52 av admin »