Författare Ämne: www.ActionToHappyHealthyWealthy.com alt www.athhw.com  (läst 327 gånger)

Life on Our Terms

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 15
  • Life should be on Our Terms - FIRE
    • Visa profil
    • ActionToHAppyHealthyWealthy
www.ActionToHappyHealthyWealthy.com alt www.athhw.com
« skrivet: 25 oktober 2018 kl. 18:30:31 »
Your life should be on your terms!

The site is about how you can start living your life on your terms too.

It focuses on Health, Money and Dreams and Goals and goes through strategies, techniques, habits and other tools to help you on that journey.

You can read the posts or listen/watch on Youtube, so what ever works best for you:)

Den drivs av mig och min sambo som har nått FIRE och hoppas att vi kan bidraga så att fler väljer ett liv på sina villkor (oavsett vad man vill uppnå och även om man inte vet just nu så hoppas vi sidan hjälper till med det också!). Anledningen till att jag skrev ovan på engelska är att sidan är på engelska:)

Har även en gratis e-bok om "Money Mindset Hacks" som vi skickar ut, tog mig +20 år att anamma dessa och inse vikten av dem och hur de har påverkat mitt liv. Du behöver inte spendera lika lång tid på att skapa "a millionaire mindset".

Har ni några som helst frågor funderingar eller vill att jag skall titta på något speciellt ämne så bara hojta till, det är ju det som är det intressanta med det jag gör att få grotta ner mig i nya ämnen och sen förhoppningsvis dela med mig av det på ett intressant och givande sätt:)

Kick ass FIRE nation!

Jakob

mrFIRE

• Global moderator
  • Seniormedlem
  • Antal inlägg: 264
    • Visa profil
SV: www.ActionToHappyHealthyWealthy.com alt www.athhw.com
« Svar #1 skrivet: 26 oktober 2018 kl. 07:47:37 »

Kul att ni vill dela med er om er resa och kunskap!
Slänger upp sidan på läslistan av alla bloggar :)